"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Samstag, 9. März 2013

Harmadszor is :)

Ma délután megint síelni voltunk Marcellel, most még jobban ment neki, mint múltkor, szinte nem is nyavalygott, igaz, most máshol béreltem neki lécet és bakancsot, ami sokkal kényelmesebb volt, így nagy lelkesedéssel indultunk neki :)

Megint Erizbe mentünk, bár rendesen olvadozott, kásás volt már a hó, de arra pont jó, hogy csúszkáljon egy kicsit az ember :) Hétvége ellenére nagyon kevesen voltak, pedig még a nap is kisütött, nem volt rossz idő.

A kis szőnyeges felvonónál kezdtük, ott már nagyon otthonosan mozgott Marcel és szépen guggolva ment át a kis sátor alatt is. Aztán megpróbálkoztunk a nagyobb, köteles felvonóval is, 3 napja még nem ment, most kétszer is sikerült vele felmennie, bár hátulról/oldalról támogattam egy kicsit, de ügyes volt :)
Kis videó-összeállítás :))


És néhány fotó is :)

A síelésen kívül még hegyet is mászott :))


Ezzel a köteles felvonóval is tudott már menni, aztán a kapuk mellett egészen le, egyedül :)


Hó-körhinta, pihenésképpen :)





Persze voltak esések, sikogatások, de mellette sok sok kacagás, mosoly, szerintem nagyon élvezte, a végén már egész sokat csúszott egyedül :) Na jó, a technikán van még mit csiszolni, úgyhogy kell majd a síoktató, de most már tényleg látszott, hogy élvezte Marcel, agyban is eldöntötte, hogy ez bizony jó dolog és meg fog tanulni síelni :)) (hát igen, ez az én hibám, hogy csak most, tél végén szántam rá magam arra, hogy elvigyem, bár ahogy elnéztem az időjáráselőrejelzést, sajnos lesz még alkalmunk idén is gyakorolni.....).

(ígérem, hamarosan reagálok az össssssssszes kommentre, minden régebbi poszttal kapcsolatban is :)))

Kommentare:

Phan hat gesagt…

Síbajnok lesz ebből a fiúból, meglásd! :) Nagyon ügyes!

khase hat gesagt…

Phan, köszi, nekem mar az is eleg, ha megtanul sielni, es ahogy latszott ebböl a ket alkalombol, az affinitasa megvan hozza :))) es tenyleg masodszorra annyival jobban ment neki es tized annyit nem nyavalygott, kezdett raerezni az izere :)))